Splošni pogoji poslovanja na spletni strani OSEBNOSTNA-RAST.SI

SPLOŠNE DOLOČBE

Pogoji poslovanja so namenjeni kupcem, ki kupujejo preko spletnega mesta: www.osebnostna-rast.si.

Podatki o prodajalcu

Prodajalec preko te spletne strani je:

  • Združenje za osebnostno rast in trajnostni razvoj, Trebija 53, 4224 Gorenja vas, Slovenija
  • Kontaktni elektronski naslov: info@osebnostna-rast.si
  • Kontaktna telefonska številka: + 386 (0)51 650 180
  • Davčna številka: 84672552 (nismo davčni zavezanec)
  • Matična številka: 4067410000
  • Številka transakcijskega računa: IBAN SI56 0700 0000 2223 427 (T) GB d.d., Kranj
Poročna zakonodaja in predpisi

Za presojo pogojev poslovanja na spletnem mestu www.osebnostna-rast.si velja slovenska zakonodaja. Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in nad. sprem.) in ob upoštevanju druge področne zakonodaje.

Pravna načela

Prodajalec pri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov spoštuje načelo zakonitosti in poštenosti. Prodajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah. Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.. Prodajalec spoštuje tudi načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov, zato obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Politiki zasebnosti in varstvo podatkov, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Pomen uporabe spletnega mesta

Uporaba tega spletnega mesta pomeni:  ogledovanje vsebin na spletni strani, kot lahko tudi: izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,  naročanje izdelkov in storitev na spletni strani,  registracijo kupca, uporaba spletne aplikacije, možnost podajanja komentarjev kupcev in  druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Pravila uporabe spletnega mesta

Kupci morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.

Prepovedano je tudi:

  • kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
  • kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (npr. osebna verska in druga prepričanja in druge z zakonom zaščitene pravice),
  • spodbujati vsakršno sovraštvo ali nasilna dejanja,
  • spodbujati ribarjenje na spletu, namerno razširjati viruse, črve in druge pomanjkljivosti in vsebine uničevalne ali varljive narave,
  • uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov, uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
  • izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.
Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja. Kupec je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu namerno ali iz malomarnosti. Kupec lahko obvesti prodajalca o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja prodajalec zaradi zunanjih vzrokov ne zazna. Ko prodajalcu lahko nastane škoda, pa je kupec to dolžan nemudoma storiti.

Pravila komentiranja

Na tem spletnem mestu je prepovedano žaliti druge sogovornike oziroma kupce in prodajalca spletne strani, imeti sovražni govor in vsakršno obliko diskriminacije drugih in širše javnosti ter prodajalca.  Prepovedano je pripenjati vsebine (kot so npr. slike in avdio ali video posnetki), ki bi lahko žalili druge, predstavljali sovražni govor, spodbujali h kakršnikoli diskriminaciji, spodbujali k jemanju nedovoljenih substanc, igram na srečo oziroma kršijo pravice intelektualne lastnine tretjih ali kako drugače posegajo v pravice tretjih. Prepovedano je objavljanje pornografskih vsebin, napeljevanje h kaznivim dejanjem, prekrškom in drugim oblikam nasilnega vedenja. Prodajalec oz. njegov moderator komentarjev si pridržuje pravico brez predhodnega obvestila začasno ali trajno onemogočiti kupcu dostop do komentarjev, če kupec krši ta pravila.

Odgovornosti prodajalca

Prodajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih: škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja; slovničnih napak v besedilih; če spletno mesto ne deluje 24ur vseh 7 dni na teden; neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano), in povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

PRODAJA IZDELKOV

Ponudba izdelkov

Izdelki so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, morebitne zaloge, popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev.

Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno.

Postopek nakupa

Postopek nakupa je: Ob vsaki sliki proizvoda je zraven tudi napis »Dodaj v košarico«. Če želite izdelek naročiti preprosto kliknite na “Dodaj v košarico”. V trenutku, ko je bil izdelek uspešno dodan v košarico v glavnem meniju vidite ikono »košarica« in številko koliko izdelkov je v košarici. Ko kliknete z miško na ikono “košarica” pa se vam bosta pokazala vsebina samega naročila in znesek.

V kolikor bi radi nadaljevali nakupovanje po naši spletni trgovini preprosto še naprej pregledujete izdelke in tistega, za katerega se boste odločili za nakup dodajte v košarico s klikom na »Dodaj v košarico«. Ko boste imeli vse želene izdelke v košarici kliknite zgoraj v meniju na ikono “košarica” in pokazala se vam bo celotna vsebina košarice.

Če želite odstraniti določen izdelekiz nakupovalne košarice, preprosto kliknite »rdeč x« ob sliki naročenega izdelka, ki se trenutno še nahaja v košarici. Ko boste izdelek odstranili se vam bo košarica avtomatsko posodobila.

V kolikor bi radi naročili namesto enega, dva kosa ali več kosov določenega izdelka, košarico posodobite tako, da pri »Količina« kliknite na +/- in tako povečate ali zmanjšate količino. Ko boste povečali ali zmanjšali količino kliknite na »Posodobi košarico«, da se vam bo košarica osvežila na novo količino.

Ko boste to celotno vsebino košarice pregledali in izbrali način dostave, kliknite na »Nadaljuj na blagajno«.

Sistem vas bo peljal na spletno stran »Zaključek nakupa«, kjer boste izpolnili Podrobnosti o naročniku. Če želite dostavo na drug naslov potem izpolnite rubriko »Dostavi na drug naslov«.

Za vsa naročila je možno le “Plačilo po predračunu”.  Dostava za e-meditacije je brezplačna, ker jih prejmete po e-pošti.

Pred zaključkom naročila obvezno preberite še Politiko zasebnosti in ko boste prebrali Pogoje poslovanja odkljukajte »Potrjujem nakup z obveznostjo plačila in sprejemam Splošne pogoje poslovanja *« ter nato kliknite na »Zaključek nakupa«.

Nekaj trenutkov po kliku boste v vaš e-poštni predal dobili sporočilo o izvedenem naročilu: Vaše Osebnostna rast naročilo z dne x.x.xxxx, nato, ko bo naročilo zaključeno (plačano po predračunu) pa dobite še sporočilo: Vaše Osebnostna rast naročilo z dne x.x.xxxx je zaključeno.

Za vsa vaša vprašanja v zvezi z nakupom izdelkov v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu: info@osebnostna-rast.si. Na vaše poslano naročilo se bomo odzvali v najkrajšem možnem času.

Cene izdelkov

Vse navedene cene posameznih proizvodov in storitev so navedene v Evrih (EUR ali € ) ter so brez DDV-ja, saj nismo DDV zavezanec. Prodajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.  Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.

Plačilo izdelkov

Za vsa naročila je možno le “Plačilo po predračunu«. Kupec prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov ali v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov.

Rok dostave izdelkov

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 5 delovnih dni (izjemoma 14 delovnih dni) po prejemu plačila. Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Stroški dostave izdelkov

Strošek dostave je enoten in znaša 3,00 eur na pošiljko. V primeru, da kupec izbere način plačila po povzetju, je strošek provizije še dodatnih 2,00 eur na pošiljko. Stroški dostave za e- produkte, ki se jih dostavi po e-mailu, so brezplačni. Kupec je s stroški dostave seznanjen pred potrditvijo naročila.

Reklamacije

V primeru stvarne napake na izdelku, ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati.

Reklamacija mora imeti: kontaktne podatke kupca, točno navedbo izdelka oz. izdelkov, jasno opredelitev napake izdelka, ki se reklamira. Reklamaciji mora biti priložen mora biti originalni račun ali drugi dokaz, s katerim kupec dokaže, da je izdelek kupil pri prodajalcu in izdelek/izdelki, ki jih kupec reklamira.

Kupec mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni (izjemoma 14 delavnih dni) po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.

Garancija

Garancijo na izdelek lahko kupec uveljavlja pisno na zgoraj navedeni elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje garancije.

Odstop od pogodbe

Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se prodajalec s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (dobropis ali druga oblika povračila).

Neglede na navedeno lahko prodajalec zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Enak rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.

V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšana njegova vrednost, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vračilo izdelkov

Kupec je seznanjen in se strinja, da ob nakupu izdelkov po meri (to s izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam) ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga. Ta določba ne posega v določbe o garanciji in/ali reklamacijah, ki jih kupec lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja. Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo fizične osebe. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na zgoraj navedeni naslov proizvajalca. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteva, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.

Obrazec za odstop od pogodbe

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na povezavi:  Uveljavljanje pravice kupca do odstopa od pogodbe.

Odstop od pogodbe lahko kupec posreduje pisno na zgoraj navedeni elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Odstop od pogodbe.

Ostale pritožbe in zahteve kupca

Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na zgoraj navedeni elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.

Vzdrževanje izdelkov in navodila

Kupec je seznanjen in se strinja, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno.

Posebni dogovori

Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko prodajalec in kupec dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh.

Omejitve odgovornosti

Prodajalec se prizadeva zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Prodajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani prodajalca slike izdelkov odražajo dejansko stanje, ostale slike so lahko tudi simbolične. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe in ne za poškodovanje embalaže izdelka. V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.

AVTORSKE PRAVICE

Besedila na spletni strani

Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo prodajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

NAROČILO STORITEV

Smiselna uporaba določb o prodaji izdelkov

Določbe o naročilu izdelkov se smiselno uporabljajo tudi za naročilo storitev, kolikor ni v poglavju o naročilu storitev drugače določeno.

Ponudba storitev

Storitve so podrobno predstavljene v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno storitve, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila storitve šteje prodajna pogodba za sklenjeno.

Postopek nakupa

Kupec izbere storitev. Po izboru, kupec storitev doda v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico” na enak način, kot je to določeno v postopku za nakup izdelkov.

Za vsa vaša vprašanja v zvezi z nakupom storitev v naši spletni trgovini smo vam na voljo na zgoraj navedenem e-poštnem naslovu. Na vaše poslano naročilo se bomo odzvali v najkrajšem možnem času.

Izvedba storitev

Organizator izvede storitev v roku, ki je naveden v ponudbi za posamezno izobraževanje, delavnico, dogodek ali seminar.

V primeru delnega plačila na TRR se stranka zavezuje k poravnavi celotnega zneska v roku 7 delovnih dni od izvedene prijave. Brez v celoti poravnane kotizacije vstop v dvorano, kjer se izobraževanje odvija, ni mogoč. Enako velja tudi za dostop do spletnih vsebin. Dostop se omogoči po prejetem nakazilu.

Če gre za plačilo na TRR, dobi stranka dostop do spletnih vsebin v roku 3 delavnih dni (izjemoma 14 dni) po prejetem plačilu. O podatkih za dostop je stranka obveščena po elektronski pošti.

Odstop od pogodbe

Z plačano kupnino si zagotovite termin osebnega svetovanja. V kolikor termina ne koristite zaradi višje sile, se vam brez stroškov določi nov termin. V kolikor pa si premislite in zahtevate kupnino nazaj, svetovalec zaračuna 50 eur odpovednih stroškov zaradi izgube termina. Vse odpovedi so možne 48 ur pred načrtovanim terminov, po tem vračila kupnin niso več mogoča. Rok vračila, ki ga ima svetovalec za vračilo preostanka kupnine, je 14 dni.

Odpoved ali sprememba dogodka s strani organizatorja

Organizator si pridržuje pravico do odpovedi posameznega izobraževanja, delavnice, dogodka, seminarja ali spremembe terminov oz. načina izvedbe (namesto osebne izvedbe dogodka, izvedba dogodka preko spleta ali na drug način, pri čemer se ključna vsebina in obseg dogodka ne spreminjata oziroma se prilagodita glede na spremembo, npr. zamenjava predavatelja, prilagoditev urnika ipd., vendar se ohrani enakovredna kakovost izvedenega dogodka). Organizator se zavezuje obvestiti prijavljene najkasneje en delovni dan pred predvidenim pričetkom izobraževanja oz. takoj, ko prejme novico o morebitnih izrednih dogodkih, ki so razlog za spremembo/odpoved. V primeru odpovedi izobraževanja s strani organizatorja, organizator, morebitno že vplačano kotizacijo, brezobrestno povrne v roku štirinajstih dni od obvestila o odpovedi ali pa omogoči stranki, da kotizacijo porabi za druge izdelke ali storitve. V primeru spremembe načina izvedbe ostanejo plačila v veljavi, v primeru spremembe termina pa ima udeleženec možnost odpovedati udeležbo iz utemeljenih razlogov po določbi Odpoved s strani udeleženca ali pa se odjaviti na način v rokih, ki jih predvideva določba Odjava udeleženca.

Odpoved s strani udeleženca

Če udeleženec odpove udeležbo na izobraževanju najkasneje do dne začetka izobraževanja iz utemeljenih razlogov, kot so bolezen ali nesreča udeleženca ali bližnjega člana njegove družine oziroma iz drugih razlogov, na katere udeleženec nima ali ne more imeti vpliva (t.i. višja sila), se mu opraviči plačilo, vendar le z ustreznimi pisnimi dokazili pisno preko zgoraj navedene e-pošte ali pisno po pošti, na zgoraj navedeni naslov organizatorja.

Odjava udeleženca

Skrajni rok za odjavo od izobraževanja, delavnice, dogodka ali seminarja je 10 delovnih dni pred pričetkom posameznega izobraževanja. Odjava od posameznega izobraževanja mora biti vedno v pisni obliki pisno preko zgoraj navedene e-pošte info@osebnostna-rast.si ali po pošti, na zgoraj navedeni naslov organizatorja. V primeru odjave po tem datumu, organizator zaračuna znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka odjave, za administrativne in druge stroške povezane z odjavo. V primeru neudeležbe brez odjave pa organizator zaračuna celotno kotizacijo izobraževanja.

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev poslovanja

Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca. Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.

Krajevna veljavnost

Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakupe, ne glede na državo dostopa kupca.

Spremembe pogojev poslovanja

Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami. Prodajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom. Prodajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov prodajalca.

Reševanje sporov

Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.

Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu prodajalca.

Časovna veljavnost

Pravni pogoji veljajo od: 26. 3. 2021